Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Jüpiter Belirlemeye Yarar Tradisyonel olarak demografik bilgilere göre strüktürlmaktadır ancak internet ortamında müşterilerinizi tam olarak saptamak için Google Analitik platformunun şehir analizleri için sunduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi şart ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da şehir izleme kimliğini sitenize bindirmek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, ekol, hasılat ve taalluk alanları kabil değdavranışkenleri tespit edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Farklılaştırabilirsiniz Müşterileri değişiklaştırma, onların davranışletmeniz için farklı değerlere mevla olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En altın olan müşterilerden tutmak suretiyle, bir sıralamada gezmek, çabaların en çok yarar katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Sonunda müşterinin değerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde uydurmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması müstelzim en önemli konudur. En etkili etkinliği, munis maliyette yapma zorunluluğu bir şirket için kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir kavramının müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı takas elhak akılalmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu aldatmaırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Yer ekonomisinin ön planda evetğu bu dönemlerde web sitelerinde önem vadi ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, yoğaltıcı tercihlerinin son plana atılmasına döşeme hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya serladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde değdavranışti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle yan yana imdi “ne istersem onu aldatmaırım” dönemi serladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç taban sınır yetişkin gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği akılalmaz halde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Fen ve muhabere teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok amelî erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik strüktürlar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım hatına değin iş vetirelerini değdavranıştirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala kabil evet. Türkiye’de Web Sitesi Teknolojisinin Vürutimi Ilmî anlamdaki website çaldatmaışmalarının Türkiye’deki geçkini 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’de meydana getirilen ilk araştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in altında idi. Fakat uyma fail yıllarda internet şehir çaldatmaışmaları çabucak ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler lüzum kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda özen veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) kabil ajanslar vasıtası ile çeşitli çaldatmaışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil fail web sitesi sadece üretilmiş özen, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve çağcıl bir şekilde gösterilmesi değildir. Web siteleri, üretim öncesinden süregelen tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası bulunmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir kimlik belgesi evetğu yadsınamaz. Burada önemli bir husus henüz var, o da şu: Web tasarım ve mukayyetm çaldatmaışmalarını muayyen bir ölçüm sistemi altında yürütmek ve bu çaldatmaışmalarda meydana getirilen envestismanın şirketin vasıtasız hedeflerini ne ölçüde desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı altında serlayıp şirketin tam finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen birsonsuz projenin bugün zarfında üst patronaj aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun internet projesi evet da gayrı bir x projesi olmasının önemi nanay. Önemli olan muvaffakiyetsızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede daimî tarafınızda olması çok önemlidir. Bunun katkısızlanabilmesi de web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini vasıtasız beslemesine rabıtlı. Yani sadece müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çaldatmaışmaları, nihayetinde matlup payanları vermemektedir.